S-au afişat rezultatele admiterii românilor de pretutindeni, sesiunea iulie 2021

Miercuri, 21 iulie 2021, s-au afişat rezultatele admiterii românilor de pretutindeni, sesiunea iulie 2021. Codurile de candidat au fost transmise pe adresa de email folosită la înscriere.

Rezultatele admiterii pot fi accesate aici:

  • Rezultatele pentru admiterea la studii de licență, aici.
  • Rezultatele pentru admiterea la studii de masterat, aici.

 

Confirmarea locului
În perioada înmatriculării, 22-25 iulie 2021, fiecare candidat declarat admis va confirma locul ocupat, conform listelor afișate, numai prin completarea formularului online și încărcarea Anexei 4 (semnată și scanată/fotografiată) în formularul de confirmare, disponibil aici.

Atenție! Nu vor fi luate în considerare confirmările transmise pe email.

Candidaţii etnici români admisi pe un loc de buget cu bursă sau buget fără bursă nu achită taxa de înmatriculare.

Candidaţii etnici români care au optat pentru un loc cu taxă vor plăti taxa de înmatriculare si prima rată din taxa de școlarizare în contul corespunzător facultății unde au fost admiși și vor trimite dovada plății pe adresa de email etnici.romani@snspa.ro.

 

Candidații care nu îndeplinesc formalitățile de înmatriculare în perioada 22-25 iulie 2021 vor pierde locul ocupat prin concurs.

 

În perioada 22 – 25 iulie 2021, candidații afișați în lista de așteptare pot completa o cerere online disponibilă aici prin care pot solicita ocuparea unui loc la buget rămas vacant.

În funcție de numărul de locuri vacantate, în ordinea mediilor, candidații din lista de așteptare vor fi contactați pe email în perioada 26-27 iulie 2021.

 

Depunerea actelor în original
Procedura și perioada de depunere a actelor de studii în original va fi comunicată și programată ulterior, cu respectarea tuturor normelor de asigurare a sănătății publice.

 

Lista candidaților care confirmă locul ocupat va fi trimisă vineri, 30 iulie 2021, de universitate către Ministerul Educației-Direcția Generală Relații Internaționale și Afaceri Europene prin intermediul mijloacelor electronice, în vederea emiterii aprobărilor de școlarizare pentru fiecare student admis.

Ordinele de acceptare la studii, obținute de la Ministerul Educației pentru candidații declarați admiși, vor fi transmise candidaților pe adresele de email folosite la înscriere, în luna septembrie 2021, imediat după ce acestea vor fi primite de universitate. Tot atunci vor fi transmise și informațiile privind procedura și perioada de depunere a actelor de studii în original.

 

Comments are closed.
Facebook Pagelike Widget
Urmărește-ne pe Twitter