Școala Naţională de Studii Politice şi Administrative scoate la concurs un post contractual vacant, de administrator patrimoniuI(S), pe perioadă nedeterminată cu perioadă de probă.
Condiţii generale de participare
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de ocupare a postului
- Abilități de operare pe calculator (Word, Excel, Powerpoint, baze de date);
- Studii tehnice de lungă durată intr-unul din domenii: Construcții, Managementul sistemelor tehnice, intrețire și exploatare, instalații electrice, automatizare, exploatare instalatii termice, climatizare, exploatarea si intretinerea instalatiilor de alimentare gaze naturale;
- Spirit organizatoric;
- Abilități de comunicare, relaționare și de lucru în echipă;
- Capacitate de gestionare a timpului și priorităților;
- Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
- Vechimea in munca minim 5 ani.
Dosarul de concurs
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie certificat de nastere copii;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Concursul va consta în:
- Proba scrisă
- Interviu
Calendarul concursului
- Înscriere la concurs: 03.01.2022-14.01.2022
- Verificarea dosarelor de concurs: 17.01.2022
- Proba scrisă: 19.01.2022
- Interviu: 21.01.2022
Atribuții generale specifice postului:
- Elaborarea documentelor de proiectare a activității conform specificului postului;
- Realizarea planificării activității de intreținere a instalațiilor tehnice, din sediile SNSPA, Bdul Expoziției,Strada Povernei,Bdul Ficusului,Calea Plevnei, Bdul.Biruinței Pantelmon.
- Elaborarea graficelor de activitate pentru personalul de intretinere;
- Elaborarea tematicii și a graficului de control al activității personalului din subordine;
- Identificarea soluțiilor optime de reparații si intrținere, prin consultare cu directorul administrativ;
- Întocmirea referatelor, notelor de fundamentare, documentatiei tehnice pentru activitațile desfasurate, privind necesarul de servicii,lucrări, materiale , piese de schimb si subansabluri ;
- Elaborarea documentației necesare, conform normelor în vigoare, privind funționarea instalatiilor tehnice ale SNSPA, autorizații, avize ;
- Gestionarea eficientă a inventarului incredințat și resurselor materiale;
- Gestionarea contractelor de servicii, lucrări,ce revin direcției administrative, in colaborare cu ceilalți salariați implicați;
- Se documentează periodic privind legislația în vigoare
Tematică
- Organizarea si functionarea SNSPA -ROF
- Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic;
- Norme tehnice privind exploatarea si intreținerea instalațiilor electrice, exploatarea sistemelor de alimentare cu gaze naturale;
- Autorizarea executarii lucrarilor de constructii – procedura de autorizare;
- Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice;
- Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile
- Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;
- Receptia lucrarilor de construcții si instalatii;
- Autorizarea,utilizarea/exploatarea și verificarea tehnică a cazanelor de apa caldă și cazane de abur de joasa presiune;
- Raspunderea patrimoniala (conf. Codului Muncii);
- Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
- Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Bibliografie
- LEGEA nr.1/2011 Legea educatiei nationale, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Carta SNSPA.
- Regulamentul de Organizare și Funcționare SNSPA.
- LEGEA nr. 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
- 5.H. G. nr.1425 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.
- LEGEA nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
- LEGEA nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Legea nr.10- privind calitatea in construcții.
- H.G. nr.343/18.05.2017. pentru aprobarea Regulamentului de receptie a lucrărilor de construcșii si instalațiilor aferente.
- Ordinul M.F.P nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor privind angajarea,lichidarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor instituțiilor publice.
- Norme Tehnice din 10 mai 2018, aprobate prin Ordinul nr.89 din 10 mai 2018 al ANRE.
- Normativ I 7/2011 – pentru proiectarea, execuția și exploatarea instalațiilor electrice aferente cladirilor.
Dosarele de concurs se vor depune la Direcția RU-salarizare (Str. Povernei, nr. 6, sector 1, Bucureşti).
Date de contact:
Telefon:0372177170; 0372177180
web site: www.snspa.ro
e_mail: resurse.umane@snspa.ro
Persoana de contact: Steluța Pătru