Dacă doriți să organizați un eveniment în Sala Multifuncțională (Sediul SNSPA, Bd. Expoziției 30A, Parter), trebuie să rezervați sala, prin completarea unui formular online, disponibil aici. Rezervarea sălii se face doar după ce aţi primit acordul conducerii facultăţii și Rectoratului privind organizarea evenimentului.
Ca urmare a solicitării dvs., Direcția Comunicare și Media va transmite un email de confirmare persoanei care a completat formularul, cu precizări legate de rezervarea sălii: dacă sala este liberă/ocupată în intervalul solicitat, dacă s-a facut rezervarea etc.
Menţionăm că rezervarea sălii multifuncţionale nu implică asigurarea logisticii necesare desfăşurării evenimentului pe care îl organizaţi.
Pentru promovarea evenimentului pe website-ul snspa.ro, în newsletterul intern, pe pagina oficială de Facebook a SNSPA, vă rugăm să trimiteți la adresa relatii.publice@snspa.ro toate materialele pregătite în acest sens (ex: text privind descrierea evenimentului, programul acestuia, link-ul formularului de participare, identitatea vizuală a evenimentului etc.).