Anul acesta se împlinesc 18 ani de cursuri de media, comunicare și marketing la Complexul Educațional Laude-Reut. În cadrul acestui inedit program de studiu, elevii realizează produse multimedia, strategii de marketing, participă la concursuri și festivaluri, efectuează internship-uri în instituții de profil.
Ceremonia de absolvire a cursurilor din acest an s-a desfășurat, precum în anii precedenți, la sediul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA), în virtutea parteneriatului academic dintre Complexul Educațional Laude-Reut și Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA).
La festivitate au participat rectorul SNSPA, prof. univ. dr. Remus Pricopie, decanul Facultății de Comunicare și Relații Publice (SNSPA), prof. univ. dr. Alina Bârgăoanu, Tova Ben Nun-Cherbis, președinte – fondator Laude-Reut, directori Laude-Reut, coordonatorii programului, conf. univ. dr. Liana Ionescu și profesor Bogdan Udroiu, peste 50 de elevi, profesori, alți invitați. Elevii și-au prezentat proiectele de absolvire, iar invitații au apreciat calitatea acestora și le-au adresat elevilor cuvinte încurajatoare.
Rectorul SNSPA, prof. univ. dr. Remus Pricopie, a apreciat nivelul de pregătire al elevilor de la Complexul Educațional Laude-Reut, iar decanul Facultății de Comunicare și Relații Publice (SNSPA), prof. univ. dr. Alina Bârgăoanu, s-a referit la șansele pe care le au elevii școlii de a fi inițiați, încă din timpul liceului, în cât mai multe domenii, pentru a-și descoperi vocația și drumul spre împlinire profesională.
La rândul său, doamna Tova Ben Nun-Cherbis a subliniat că este necesară o promovare mai intensă a activității elevilor de la acest program de studiu, pentru a fi cunoscută unui public cât mai larg.
Chiar dacă programa școlară este o constantă a cursurilor de media-comunicare, activitatea elevilor acoperă o arie de manifestare tot mai diversă și mai creativă. În anul școlar 2023-2024, elevii din clasele a IX-a și a X-a au vizitat instituții media și au realizat ca proiecte de absolvire trei filme tematice: „Iubirea, de la mic la mare”, Viața în cadre” (de film) și „Moda – de la sustenabilitate la consumerism”. Specificul acestor filme este că tratează subiectele cu referire la Școala Laude-Reut, iar „personajele” sunt elevi ai școlii, de la nivelul primar și gimnazial, la cel liceal.
La ceremonie, elevii claselor a XI-a au prezentat, în mod strălucit, proiectele „Analiza și strategia de marketing Dove” și „Analiza și strategia de marketing LaudeMUN”, acesta din urmă pus deja în aplicare, cu rezultate semnificative.
Diplomele de absolvire pentru media, comunicare și marketing sunt emise de cele două instituții de învățământ partenere: Complexul Educațional Laude-Reut și SNSPA.