În urma parteneriatului dintre Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA) și The Alternative School for Creative Thinking, studenții pot beneficia de bursele #SmartMobile 2024.
Pentru a participa la competiție, studenții vor rezolva un brief real, cu accent pe creativitate și inovație. Brief-ul are în vedere realizarea unei campanii de promovare a aplicației Smart Mobile de la Raiffeisen Bank pentru generația Z (fluentă în spațiul digital), iar obiectivul este să convingă publicul țintă să devină clienți în mai puțin de 8 minute petrecute exclusiv online.
Deadline-ul pentru rezolvarea brief-ului este 31 octombrie 2024. Rezolvarea are în vedere trei soluții vizuale, un PDF de maxim 2 pagini și un board A3, care trebuie trimise pe un link de Google Drive, info aici. Aplicația la bursă se poate face în echipă sau individual.
Câștigătorii burselor #SmartMobile vor avea acces direct la modulul #FutureProofCreativity din cadrul The Alternative School, ce se va desfășura în perioada 11 noiembrie – 12 decembrie 2024. Modulul aduce împreună speakeri de elită, activi în hub-urile creative din întreaga lume, practicieni premiați și jurați ai marilor competiții de publicitate, ce vor discuta despre AI, design, film, strategie, social media, arta brandingului și hibridizarea disciplinelor.
Calendarul competiției:
- 31 octombrie 2024: Deadline brief bursă #SmartMobile
- 8 noiembrie 2024: Deadline aplicație Roger Hatchuel Academy
- 10 noiembrie 2024: Deadline înscrieri FutureProofCreativity:
- 11 noiembrie – 12 decembrie 2024: FutureProofCreativity
Competiția va avea în vedere selecția celor mai bune echipe pentru a beneficia de burse, iar proiectul va fi prezentat în cadrul unor cursuri complementare.
Mai multe detalii, aici.