Selecție expert pentru implementarea activităților proiectului CIVICA – Universitatea Europeană de Științe Sociale

Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) implementează în calitate de Partener în proiectul CIVICA – Universitatea Europeană de Științe Sociale.

 

CIVICA își propune să unească cele zece universități de top în științele sociale, umaniste, în managementul afacerilor și politici publice, pentru a forma un campus inter-universitar european, care va uni predarea cu învățarea, cercetarea cu inovația și societatea în ansamblul său, dincolo de granițele culturale, lingvistice și naționale. Printr-o alianță, atât de obiective strategice pe termen lung, cât și de activități concrete comune, îndreptate către studenți, cadre didactice, personal administrativ și publicul larg, CIVICA propune un model pentru universitatea de mâine, o universitate construită pe valorile civice europene, în care științele sociale joacă un rol crucial în identificarea de soluții inovatoare pentru cele mai presante provocări ale lumii: Provocările democrației în secolul al XXI-lea, Societățile în tranziție, crizele mediului înconjurător; Europa revizuită; Tehnologii bazate pe date pentru științele sociale.

În baza cererii de finanțare și a procedurii de selecție aprobată la nivelul SNSPA, pentru implementarea activităților asumate, este necesară selecția și contractarea unui expert pentru implementarea activităților proiectului, după cum urmează:

 

Expert, 15 ore / lună, cu responsabilități în implementarea următoarelor activități:

  • Organizare mese rotunde și workshopuri asociate Pachetului de lucru nr. 8 “Foresight and innovation in Social Sciences”
  • Organizare evenimente asociate grupurilor tematice de lucru dedicate studiilor de licență, masterat și doctorat, după caz.
  • Realizare de rapoarte, studii relevante activităților CIVICA.

 

Cerințe / competențe necesare (fără a se limita la):

  • pregătire de bază – absolvent studii universitare de master în științe sociale (înscrierea la doctorat reprezintă un avantaj)
  • abilitate de comunicare şi lucru în echipă;
  • responsabilitate faţă de atingerea rezultatelor specifice activităţii pentru care candidează;
  • experiența în activități/ proiecte similare reprezintă un avantaj.

 

Criterii evaluare dosare și punctaje:
1. Experiență profesională, de comunicare și lucru în echipă (40 puncte)
2. Rezultate verificabile ale participării anterioare în activități similare cerințelor necesare postului (de exemplu: lucrări, rapoarte, studii (40 puncte)
3. Competențe utilizare software (de exemplu: analiză date, gestionare baze de date, inventariere conținut) (20 puncte)

 

Dosarul de înscriere
Depunerea dosarelor de concurs pentru ocuparea pozițiilor anunțate se va face online la adresa de email: decanat@administratiepublica.eu

 

Dosarul de înscriere va conține următoarele documente:

  • cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare (conform modelului, se poate redacta și în corpul email-ului);
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat);
  • Curriculum Vitae format Europass, inclusiv listă publicații (dacă este cazul);
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • alte documente doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției din anunț;
  • declarație pe propria răspundere privind cazierul juridic;
  • consimțământ GDPR (anexa).

 

Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.

 

Calendar:

  • 29-31 iulie 2025 depunere dosare online
  • 1 august 2025 evaluare dosare, selecție experți și afișare rezultate
  • 4 august 2025 depunere contestații
  • 5 august 2025 afișare rezultate finale.

 

Comisia de concurs

  • Conf. univ dr. Diana Iancu – preşedinte;
  • Asist. univ. dr. Iulian Matache – membru;
  • Olga Ispas – membru;
  • Eduard Morar – secretar.

 

Comisia de contestaţie

  • Prof. univ dr. Mihai Păunescu – preşedinte;
  • Dr. Gabriel Vîiu – membru;
  • Steluţa Pătru – membru;
  • Roxana Vulpe – secretar.

 

 

Rezultatul selecţiei unui expert în cadrul proiectului Erasmus+ CIVICA – The European University of Social Sciences (01.08.2025)

Rezultatul final al selecției (05.08.2025)

 

Comments are closed.