Întâlnire virtuală cu Papa Francisc

Vineri, 5 iunie 2020, Papa Francisc a participat la o întâlnire „virtuală”, organizată de Fundația pontificală ”Scholas Occurrentes”. Întâlnirea, desfășurată online, având în vedere contextul generat de pandemia de COVID-19, a reunit tineri, părinți și profesori din întreaga lume.

Evenimentul a fost moderat de preşedintele reţelei educative pontificale Scholas Occurrentes, Jose Maria del Corral, alături de care au fost prezenți: Stefania Giannini, director general adjunct pentru Educație al UNESCO, Primele Doamne din state precum Argentina, Columbia, Costa Rica, Ecuador, Panama. Au fost transmise mesaje de susținere din partea unor personalități ale sportului și muzicii, cum ar fi Lionel Messi și solistul trupei U2, Bono.

Centrele regionale au fost, de asemenea, prezente. Centrul Regional Scholas Occurrentes din cadrul SNSPA a fost reprezentat de rectorul universității, prof. univ. dr. Remus Pricopie, și de președintele Senatului SNSPA, coordonator al Centrului, prof. univ. dr. Iordan Gh. Bărbulescu.

La finalul întâlnirii virtuale, Papa Francisc a adresat un mesaj plin de speranță și încurajare întregii comunității Scholas: „Educația a reunit oameni, oferind un sens și, prin urmare, generând frumusețe”.

Papa Francisc a subliniat foarte clar că educația nu înseamnă doar cunoaștere. A educa înseamnă „a asculta, a crea cultură și a sărbători”, iar dacă educația nu este în măsură să asculte, să creeze și să sărbătorească, atunci „nu poate educa”.

Comments are closed.
Platformă dedicată cercetătorilor
Facebook Pagelike Widget
Urmărește-ne pe Twitter
  • @unescoNOW

    RT @unescoNOW: Imagine a world where students, teachers & researchers can easily move around to pursue their studies & work. That's pre…

  • @CIVICA_EU

    RT @CIVICA_EU: CIVICA PhDs: the next online spring panel @thehertieschool looks at political polarisation in EU democracies 25 May, 12…

  • @IAU_AIU

    RT @IAU_AIU: #WHEC2022 ️Thursday | 19 May | 14:30-16:00 (CEST) join the IAU Roundtable where the panel will explore the question ‘what k…