Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice (SNSPA) vă invită pe 23 noiembrie 2023, ora 18:00, la evenimentul aniversar „25 de ani de transformare în comunicare”, la sediul SNSPA (Bd. Expoziției nr. 30A, sector 1).
Agenda evenimentului include sesiuni interactive cu alumni FCRP, membri de onoare, invitați din echipa de management și multe surprize. Programul evenimentului aici.
Cu ocazia celebrării celor 25 de ani de existență a Facultății de Comunicare și Relații Publice (SNSPA), ne propunem să discutăm despre cele mai însemnate momente din istoria facultății. Totodată vom arunca o privire asupra viitorului comunicării, în contextul provocărilor generate de noile tehnologii.
Vă invităm să ne fiți alături și să împărtășiți cu noi cele mai frumoase momente din Comunitatea FCRP! Pentru confirmarea participării la eveniment, vă rugăm să completați acest formular online, până la 21 noiembrie 2023. Urmăriți pagina evenimentului pentru mai multe detalii!
Momente-cheie din istoria Facultății de Comunicare și Relații Publice (SNSPA)
Facultatea de Comunicare și Relații Publice a depus un efort constant pentru a aduce o schimbare semnificativă în domeniul comunicării, contribuind la formarea a peste 200 de serii de profesioniști în comunicare. Iată câteva dintre momentele cheie din cei 25 de ani de la înființare:
- 1991: Se înfiinţează SNSPA. Departamentul de Comunicare şi Relaţii Publice oferă cursuri postuniversitare.
- 1997: Categoria „Specialist în relaţii publice” este introdusă în Clasificarea Ocupaţiilor din România. Se face astfel un pas important în profesionalizarea domeniului comunicării și relațiilor publice.
- 1998: Facultatea de Comunicare și Relații Publice lansează cursurile de licență.
- 1998: Ia naştere Institutul Român de Comunicare şi Relaţii Publice. Institutul editează Revista Română de Comunicare şi Relaţii Publice.
- 1999: Se lansează masteratul în Comunicare Audio-Video, primul masterat marca FCRP.
- 2000: Are loc lansarea editurii Facultății de Comunicare și Relații Publice, Comunicare.ro. Ca parte a SNSPA, Facultatea de Comunicare și Relații Publice intră în programul Erasmus.
- 2002: În decembrie, este lansată sesiunea de comunicări ştiinţifice a studenţilor ComunicarTe, ajunsă în 2023 la cea de-a 21-a ediție.
- 2004: În premieră în România, Facultatea de Comunicare și Relații Publice organizează trei masterate la învățământul la distanță, în sistem online, în domeniile: Managementul Proiectelor, Management şi Comunicare în Afaceri, Management Educaţional şi Comunicare Instituţională.
- 2006: Facultatea de Comunicare și Relații Publice lansează programul academic în limba engleză, destinat atât studenţilor Erasmus, cât şi celor români.
- 2008: SNSPA organizează Şcoala Doctorală în Ştiinţele Comunicării.
- 2009: Facultatea de Comunicare și Relații Publice lansează o nouă specializare pentru studiile de licență, în domeniul: Publicitate.
- 2009: Se lansează primul program de studii de masterat cu predare în limba engleză: Masterat în Comunicare şi Publicitate. În prezent, Facultatea de Comunicare și Relații Publice are în ofertă patru masterate cu predare în engleză.
- 2011: Masteratul în Managementul Proiectelor obţine acreditarea internaţională conferită de PMI Global Accreditation Center.
- 2014: Se lansează masteratul în Social Media și Marketing Online.
- 2017: Facultatea de Comunicare și Relații Publice lansează două noi programe postuniversitare: Comunicare în sectorul medical și Discurs și adresare publică.
- 2019: Facultatea de Comunicare și Relații Publice, ca parte a SNSPA, se alătură consorțiului CIVICA, Universitatea Europeană de Științe Sociale, alături de șapte universități din Franța, Germania, Ungaria, Italia, Suedia și Marea Britanie.
- 2019: Se lansează noul program de studii universitare de licență cu predare în limba engleză, Communication and Emerging Media.
- 2022: Se lansează masteratul în Digital Communication and Innovation/Comunicare digitală și inovare, cu predare în limba engleză.
- 2023: Facultatea de Comunicare și Relații Publice, în parteneriat cu McCann WorldGroup, organizează prima ediție a Advertising Olympics, o competiție dedicată studenților pasionați de publicitate.