În perioada 18-19 aprilie 2019, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice găzduieşte cea de-a XVI-a ediție a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare. Tema ediției gravitează în jurul conceptului Customer Centric Marketing și prezintă progresul brandurilor pentru atragerea și fidelizarea clienților.
Congresul este alcatuit din trei componente: conferinte, studii de caz si workshopuri.
Conferintele vor incerca sa acopere cat mai multe informatii cu privire la conceptul de anul acesta – Customer Centric Marketing – si sa ajute publicul sa inteleaga cum functioneaza si ce impact are in domenii precum Advertising sau Marketing in prezent, dar mai ales in viitor. Studiile de caz vor aduce in discutie exemplificari concrete ale modalitatii in care se desfasoara acest concept avand in vedere diferite companii si agentii. Workshopurile reprezinta partea de aplicare a teoriei, unde participantii isi vor putea exersa si sedimenta informatiile castigate de-a lungul conferintelor.
Customer Centric Marketing reprezinta un proces de atragere si fidelizare in timp a consumatorilor, companiile si agentiile intelegand diferentele dintre nevoile si preferintele acestora si punand consumatorul individual in centrul intregului proces.
Prima conferinta, Methodology, va avea loc pe 18 aprilie, de la ora 10:00 si va incepe cu prezentarea conceptului, urmat de o introducere a ceea ce inseamna Customer Centricity.
ADgorithm este cea de-a doua conferinta a primei zile, ce se va desfasura incepand cu ora 13:15 si va pune in lumina procesul din spatele conceptului de anul acesta. De la instrumente utilizate in colectarea datelor, la pasii de implementare a unei campanii CCM, participantii vor cunoaste mai multe abordari ale subiectului.
Conferinta care deschide cea de-a doua zi are loc incepand cu ora 10:00 si este Pitfalls of Customer Centricity care va aborda partea etica din spatele procesului. Se vor prezenta astfel modalitati prin care se stabileste o relatie de incredere intre brand si consumator, cu avantajele si dezavantajele sale.
Ultima conferinta a editiei de anul acesta va avea loc pe 19 aprilie, de la ora 13:15. Intitulandu-se From here to where?, conferinta doreste sa proiecteze un viitor al intregului sistem de Customer Centricity, raportandu-se la modul in care acesta a evoluat pana acum si la potentialul pe care il are in raportul brand-consumator.
Workshopurile simultane sunt un element esential al Congresului. Acestea vor avea loc pe parcursul editiei, incepand cu ora 16:00. Alaturi de specialisti din agentii de publicitate sau companii, participantii au sansa sa aplice ceea ce au invatat teoretic.