Proiectul Digital and Open Education for equality-based resilience (DOEER) promovează construirea unor sisteme de învățământ superior mai incluzive printr-o abordare pe mai multe niveluri ale egalității, în scopul realizării de îmbunătățiri pentru indivizi, societate și economie. Incluziunea este un proces de dezvoltare care poate duce la îmbunătățirea tuturor dimensiunilor umane. Proiectul DOOER este axat pe egalitate, considerată fundamentală pentru atingerea oricărui tip de obiectiv incluziv.
Obiectivul principal al proiectului este de a contribui la o reziliență bazată pe egalitate în Italia, Spania, România, Slovacia, Cipru, Slovenia, prin combaterea formelor de discriminare, atât în învățământul superior cât și la locul de muncă, prin învățarea digitală dedicată și instrumente care sprijină abordarea factorilor discriminatori, printr-o strânsă cooperare a instituțiilor de învățământ și a întreprinderilor.
Proiectul DOEER a început la 1 septembrie 2022. Echipa de proiect a avut o primă întâlnire online pentru a demara toate activitățile, urmată de o întâlnire în România, la începutul lunii octombrie 2022.
Întâlnirea de lansare a avut loc la București, în perioada 6-7 octombrie 2022, fiind organizată de Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), parteneră în cadrul proiectului.