O nouă oportunitate pentru studenții Facultății de Management (SNSPA): experiență de “învățare la 360 de grade”

În perioada octombrie 2023 – ianuarie 2024, Facultatea de Management din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA) și Exploratist, prima agenție de employee experience din România, au organizat cursul “Marketing intern & Employer Branding”, oferind studenților SNSPA o experiență de “învățare la 360 de grade”. Această abordare cuprinzătoare a procesului educațional depășește învățarea tradițională, cu scopul de a oferi studenților o perspectivă completă asupra subiectelor studiate.

 

“Învățarea la 360 de grade” pune accentul pe experiențe practice și activități aplicate, cum ar fi studii de caz reale, proiecte, simulări și colaborări cu industria. Acestea îi ajută pe studenți să aplice cunoștințele în contexte reale și să dezvolte abilități în domeniile employer branding-ului și managementului corporativ, aflate în permanentă evoluție.

 

Cursul a inclus șapte seminare și șapte sesiuni practice, bazate pe studii de caz reale, selectate din activitatea agenției Exploratist, și au fost susținute de lector univ. dr. Adina Săniuță, din cadrul Facultății de Management (SNSPA), alături de invitați la seminar: Mirela Tănase, Senior Partner, Sales & Strategy (Exploratist), și Silviu Andrei Petran, Managing Director (Exploratist).

 

„Întotdeauna ne propunem să dezvoltăm cele mai potrivite experiențe de predare pentru studenții noștri, astfel încât să le oferim fundamentele educaționale necesare pentru viitorul lor de potențiali lideri: de aceea, continuând tradiția facultății noastre de învățare practică, solid ancorată în teorie, am dezvoltat, împreună cu Exploratist, un parteneriat de livrare de cunoștințe util masteranzilor noștri, înmatriculați la programul Management și Branding Corporativ. Abordarea educațională propusă de agenția Exploratist, aliniată la dinamica domeniului de management al brandului de angajator, și expertiza noastră academică s-au dovedit un succes.” a declarat lector univ. dr. Adina Săniuță, coordonator al programului de masterat Management și Branding Corporativ din cadrul Facultății de Management (SNSPA).

 

La finalul cursului, echipele de studenți și-au prezentat proiectele, care au fost evaluate de echipa Exploratist și de coordonatoarea cursului.

„Împreună cu Facultatea de Management (SNSPA), ne-am angajat să contribuim la transformarea viziunilor și practicilor în employer branding, împărtășind din cunoștințele și perspectivele valoroase care ne-au modelat viziunea. Scopul nostru a fost să inspirăm o nouă generație de profesioniști și să-i echipăm cu informațiile și abilitățile de care vor avea nevoie pentru a construi medii de lucru în care angajații să fie onorați și ca oameni, nu numai ca resurse umane, pentru ca fiecare om să-și atingă potențialul maxim, iar organizațiile să-și îndeplinească obiectivele”, a declarat Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.

 

Cursuri și studii de caz

Cursul propus de Facultatea de Management (SNSPA) și Exploratist a cuprins o serie de seminare și studii de caz menite să le ofere studenților SNSPA o perspectivă detaliată asupra complexității domeniului. În cadrul seminarelor, participanții au explorat fundamentele brandingului, acoperind aspecte precum employer branding și comunicarea internă, implicarea părților interesate în strategia de employer branding, precum și auditul și definirea Propunerii de Valoare pentru Angajați (EVP).

Prin sesiunile practice și cu ghidarea echipei Exploratist și a titluarului de curs din cadrul Facultății de Management (SNSPA), studenții s-au pregătit pentru proiectul final de lucru în echipe, elaborând strategii practice de employer branding. În paralel, studiile de caz au evidențiat exemple concrete din companii de renume din diverse industrii, oferindu-le participanților informații relevante pentru aprofundarea cunoștințelor.

„Am creat pentru studenți o experiență de învățare care să-i inspire și să-i implice activ în procesul de studiu. Tinerele talente au un potențial inestimabil și vin mereu cu o perspectivă proaspătă. Suntem mereu dedicați să-i sprijinim să-și dezvolte abilitățile și să-și îndeplinească aspirațiile, pentru a construi un viitor mai bun.

Ne-a bucurat mult parteneriatul cu Facultatea de Management (SNSPA) și pentru faptul că am creat împreună seminarul de Marketing intern & Employer Branding. Pentru Exploratist, acest seminar a fost încă o oportunitate de a inova și de a face lucruri cu sens, ceea ce este întotdeauna foarte important pentru noi și este motorul strategiei noastre de business.”, declară  Mirela Tănase, Senior Partner,  Strategy & Sales Exploratist.

 

Energia frumoasă de la examen, abordarea conștiincioasă, inteligentă și inovatoare a proiectelor de employer branding pe care le-au elaborat, colaborarea strategică în echipă, toate acestea confirmă și întăresc așteptările și încrederea în potențialul studenților.

Studenții Facultății de Management (SNSPA) au demonstrat nu doar competențe remarcabile, ci și o viziune autentică, consolidându-ne convingerea că ne aducem o contribuție importantă la formarea unei noi generații de profesioniști tineri, care vor construi un viitor promițător al mediului de afaceri.

 

 

Despre Facultatea de Management – SNSPA

Facultatea de Management din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA) pregătește liderii de mâine: tineri care își doresc o carieră în structurile de conducere ale organizațiilor, în practica și consultanța de afaceri și management.

Experiența pe care profesorii o aduc cu ei în sala de curs nu este doar aceea a unor excelenți dascăli, ci și a unor profesioniști care au contact permanent cu mediul de afaceri, în calitate de practicieni sau traineri. Cunoștințele și abilitățile necesare pentru dezvoltarea profesională rapidă a absolvenților facultății sunt asigurate nu numai în contextul cursurilor și al stagiilor de practică oficiale, ci și în cadrul unor proiecte studențești dinamice, inedite pentru spațiul universitar din România. Activitatea academică și proiectele de amploare ale facultății și ale studenților acesteia sunt susținute de mediul de afaceri, prin parteneriatele realizate de facultate.

 

Despre Exploratist

Exploratist este agenție locală de employee experience, care livrează integrat servicii și produse de HR, marketing și digital, menite să acopere toate etapele parcurse de angajați într-o organizație. Astfel, Exploratist dezvoltă și implementează strategii și programe de Employer Branding, Comunicare Internă, Diversitate și Incluziune și organizează evenimente experiențiale pentru angajații, partenerii și clienții companiilor. De peste 12 ani, Exploratist îi aduce pe oameni mai aproape unii de ceilalți și de cultura organizațiilor.

 

Comments are closed.
Facebook Pagelike Widget