Școala Naţională de Studii Politice şi Administrative scoate la concurs un post contractual vacant, de expert (S) pe perioadă determinată de un an cu fracție de normă de 4 ore/zi, în cadrul Biroului Identitate vizuală și comunicare online.
Condiţii generale de participare
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de ocupare a postului
- Minimum 5 ani vechime în muncă;
- Studii universitare de masterat în domeniul științelor administrative;
- Experiență de minimum 5 ani în activități de comunicare cu studenții și în organizarea evenimentelor pentru studenți;
- Experiență de minimum 5 ani în activități de informare și promovare a admiterii la facultate, în rândul elevilor;
- Experienţă în publicarea de conținut în rețelele sociale care au ca public țintă studenții: Facebook/LinkedIn/Instagram;
- Experienţă sau voluntariat în organizare de evenimente academice;
- Experienţă în proiecte care au ca obiectiv creșterea accesului la învățământul superior și tranziția către piața muncii a studenților și absolvenților.
Dosarul de concurs
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie certificat de nastere copii;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Concursul va consta în:
- Proba scrisă
- Interviu
Calendarul concursului
- Înscriere la concurs: 24.06.2022-01.07.2022
- Verificarea dosarelor de concurs: 06.07.2022
- Proba scrisă: 18.07.2022
- Interviu: 20.07.2022
Abilități
- Cunoaşterea limbii engleze (citit, scris, vorbit) – -nivel mediu sau avansat;
- Cunoștinte de operare și publicare conținut, folosind platformele Open CMS (WordPress)
- Cunoştinţe de operare ale suitei de aplicații Microsoft Office- nivel avansat
- Cunoştinţe de e-mail marketing
- Abilități de comunicare, relaționare și de lucru în echipă;
- Capacitate de gestionare a timpului și priorităților;
- Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
Condiții generale
- Organizat(ă), capabil(ă) să își fixeze priorități și să le aduca la indeplinire, respectând termenele;
- Capabil(ă) să se implice în mai multe proiecte simultan;
- Capacitatea de a lucra în condiții de stres;
- Personalitate creativă şi cu iniţiativă, capabila sa lucreze în echipă;
- Aptitudini de înțelegere a noțiunilor tehnice;
- Disponibilitate pentru lucru în program prelungit;
- Cunoaşterea temeinică a legislaţiei în domeniul învățământului superior.
Bibliografie
- Legea nr. 1/2011 a educației naționale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
- Carta Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative;
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor din SNSPA;
- Codul universitar al drepturilor şi obligaţiilor studentelor şi studenţilor din SNSPA;
- Regulamentul şi metodologia de organizare a concursului de admitere;
- Procedura de sistem – 10 Informarea și Comunicarea.
Tematică
- Organizarea activităţii de relaţii publice într-o universitate;
- Comunicarea externă și internă în universitate;
- Organizarea evenimentelor din universități;
- Promovarea imaginii universității;
- Admiterea la programele de studii universitare de licență, masterat, doctorat.
Date de contact
Dosarele de concurs se vor depune la Direcția RU-salarizare (Str. Povernei, nr. 6, sector 1, Bucureşti)
Informaţii suplimentare
Telefon: 0372177170; 0372177180
web site: www.snspa.ro
e_mail: resurse.umane@snspa.ro
Persoana de contact: Steluța Pătru