Detalii legate de concurs, aici.
În urma îndeplinirii procedurii de selecție a dosarelor candidaților înscriși la concursul organizat în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată cu perioadă de probă a postului de Administrator financiar, Comisia de concurs stabilește următoarele:
Nr.crt | Numele și prenumele
candidatului |
Situație dosar înscriere candidat | Observații |
1 | RONCEA CLAUDIA – ANNEMARIE | admis |
Proba scrisă se va desfășura în data de 29.01.2019, ora 09 30, la sediul din str. Povernei, nr.6, București.
Va fi declarat admis candidatul care la proba scrisă va obține minim 50 de puncte, conform art. 28, alin.(3), lit a) din H.G. 286/23.03.2011.
Candidații declarații admiși sunt rugați să se prezinte cu 15 minute înainte de începerea probei scrise, având asupra lor actul de identitate.
Comisia de concurs:
- Director General Administrativ Adjunct Economic – Oana CHIRICA
- Șef serviciu financiar – Lucia ȘERBAN CAȚICHI
- Administrator financiar RU-salarizare – Olga ISPAS