Zilele Facultății de Management

Facultatea de Management din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA) organizează, în perioada 12 – 13 noiembrie 2019, a opta ediție a seriei de evenimente „Zilele Facultății de Management”.

Seria de evenimente „Zilele Facultății de Management” aduce an de an în fața studenților practicieni de marcă din companii, chemați să prezinte situații din business cu care s-au întâlnit, să explice acțiuni tactice specifice domeniului lor de activitate, să desfășoare simulări practice și să stimuleze curiozitatea participanților pentru brand-urile aduse ca exemple.

 

Cum reușesc unele dintre cele mai cunoscute branduri din România să facă business against all odds? Cum reușesc managerii să meargă mai departe după momente de criză? Cum reușesc niște tineri abia ieșiți de pe băncile facultății să dezvolte business-uri care în doar câțiva ani să îi ducă în paginile revistelor Forbes sau Biz?

Crizele sunt o constantă a vieților oamenilor, a companiilor și a brandurilor. Nu ne plac, dar toți ne confruntăm cu ele. Pentru companii și branduri, crizele sunt momente în care se deschide fereastra oportunității. Schimbări de strategie sau de perspectivă asupra business-ului sau a produsului? Modificări substanțiale generate de inovație? Eroii din companii reușesc să o scoată la capăt și să sfințească locul!

 

Programul evenimentului poate fi consultat aici.

Comments are closed.
Facebook Pagelike Widget