Școala Naţională de Studii Politice şi Administrative scoate la concurs un post contractual vacant de administrator patrimoniu I(S), pe perioadă nedeterminată cu perioadă de probă.
Condiţii generale de participare
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de ocupare a postului:
- Absolvent de studii superioare economice;
- Experiență în domeniul de studii absolvit de minim 5 ani dovedită prin documente justificative (ex. sarcini exacte, decizii, etc.).
Costituie avantaj:
- experiență în cadrul unui departament economic sau tehnic cu atribuții în urmărirea obiectivelor de investiții și/ sau a gestionării unor bugete de investiții;
- înțelegerea și interpretarea unor indicatori economici;
- implicare în procesul de licitații publice;
- cunoașterea sistemului de achiziții publice SICAP și experiență în utilizarea acestuia.
Dosarul de concurs
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie certificat de nastere copii;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Concursul va consta în:
- Proba scrisă;
- Interviu.
Calendarul concursului
- Înscriere la concurs: 04.04.2022-15.04.2022;
- Verificarea dosarelor de concurs:19.04.2022;
- Proba scrisă 28.04.2022;
- Interviu: 02.05.2022.
Legislație și proceduri interne cuprinse în biliografia obligatorie necesară pentru angajarea în funcția de Administrator patrimoniu I(S):
- Legea nr. 500 din 2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
- Hotărârea nr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
- Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizițiile publice
- Procedura internă SNSPA privind „Desfășurarea procesului de achiziții publice și urmărirea derulării contractelor”
- Procedura internă SNSPA privind „Circuitul documentelor prin registratură”
- OMFP 1792/2002 – Ordin ALOP actualizat 2022 – Norme metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice
- Carta SNSPA
Date de contact
Dosarele de concurs se vor depune la Direcția RU-salarizare (Str. Povernei, nr. 6, sector 1, Bucureşti)
Informaţii suplimentare
Telefon: 0372177170; 0372177180
web site: www.snspa.ro
e_mail: resurse.umane@snspa.ro
Persoana de contact: Steluța Pătru