SNSPA International Week. STRATEGICA Pre-conference Masterclasses

Echipa proiectului “Academic Excellence: reziliență și dezvoltare a calității activității didactice a SNSPA după provocările pandemiei de Covid‐19” invită cadrele didactice (titulare și asociate) ale universității la o serie de masterclasses organizate în perioada 17-20 octombrie 2022, în cadrul evenimentelor care premerg conferința internațională STRATEGICA.

 

Programul acestor întâlniri este următorul:

 

17 octombrie 2022, 10:00 – 11:00, sala 420

Excellence in Teaching the Business Leaders of Tomorrow, cu Marco Valeri, Lector senior la Universitatea Niccolò Cusano, Roma, Italia

Discuțiile vor evidenția evoluțiile recente în ce privește metodele și tehnicile de predare, online și offline, relevante astăzi pentru cursanți, și vor sugera modalități prin care cadrele didactice implicate în formarea viitorilor lideri și specialiști în domeniul afacerilor pot include în modelele lor de lucru instrumente inovatoare. Printre teme care vor fi abordate se numără: provocările pe care le ridică predarea în contextul post-pandemic, preocuparea pentru predarea de excelență în contexte turbulente, modalități prin care mediul academic poate răspunde la crize sistemice, și ingredientele pe care le putem utiliza în vederea atingerii excelenței în predare.

Discuțiile vor avea loc în limba engleză.

Detalii și înscrieri, aici.

 

 

 

18 octombrie 2022, 12:00-13:30, sala 420

Etică academică în context post-pandemic, cu prof. univ. dr. Dumitru Borțun, SNSPA

Etica academică este un element pivotal în abordarea imperativelor funcționării unui sistem educațional sănătos și bazat pe integritate. Exigențele comportamentului etic sunt cu atât mai relevante astăzi, când dependența de mediul online a generat, mai ales în perioada pandemiei, numeroase discuții referitoare la zonele gri din ariile de predare și cercetare academică. Provocările pe care noul context le ridică ne îndeamnă să propunem spre discuție teme precum: etica academică înainte și după COVID-19, similarități și diferențe, schimbările disruptive pe care pandemia le-a generat în ce privește comportamentul etic, modalități de gestionare a abaterilor de la etică, generate de particularități ale mediului online, și modalități prin care putem antrena stakeholderii în vederea sprijinirii comportamentelor etice în mediul universitar.

Discuțiile vor avea loc în limba română.

Detalii și înscrieri, aici.

 

 

20 octombrie 2022, 10:00-11:30, sala va fi anunțată celor care se înscriu

Masterclass in Bridging Society, Business, and Academia for Quality Education, cu Florina Pînzaru, Decanul Facultății de Management (SNSPA), Edoardo Campanella, Senior Fellow la Harvard Kennedy School and Research și Beáta Fehérvölgyi, Decanul Facultății de Afaceri și Economie, Universitatea Pannonia, Ungaria.

Calitatea educației este un rezultat agregat al acțiunii unor forțe complementare, care includ medii diverse, de la societatea civilă la mediul de afaceri și mediul universitar. Construirea de parteneriate solide între stakeholderi din aceste medii (persoane, companii, instituții, comunități etc.) se evidențiază drept precondiție a co-creării de valoare într-un sistem mai vast. De aceea, o discuție referitoare la calitatea educației trebuie să abordeze toate aceste straturi și să acorde importanța cuvenită fiecăruia dintre ele. În ce mod și în ce măsură poate societatea să ofere un context propice dezvoltării unor programe educaționale de calitate? În ce manieră și în ce măsură pot companiile să sprijine un astfel de context? Cum ar trebui să definim parteneriatele între actori din aceste ramuri, astfel încât să putem măsura rezultatele? Există exemple de bune practici din alte țări, pe care le-am putea adopta în România?

Discuțiile vor avea loc în limba engleză.

Detalii și înscrieri, aici.

Comments are closed.
Facebook Pagelike Widget
Urmărește-ne pe Twitter